جوک باحال و خنده دار اسفند
♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

این دو جمله ی:

کوچه تنگه بله

عروس قشنگه بله

چه ربطی به هم دارن دقیقا؟!؟ ))
.
.
.
.
یادش بخیر یه وقت میگفتن سیگار نکشید پسته بخورید

دیگه از این به بعد باید یه پاکت سیگار بذاریم تو جیب‌مون

هر وقت هوس پسته کردیم یه نخ بکشیم !
.
.
.
.

خیلــــــی بدهکاریم به کسانی که همیشه بهشان گفتیم درست میشه و نشد …

(خیلی خیلی زیاد)

جوک و اس ام اس باحال
.
.
.
.

تویی که ادعات میشه همه دنبالتن ……

اینو بدون جنس ارزون زیاد مشتری داره )
.
.
.
.
طرف تو فیسبوکش نظرسنجی گذاشته پرسیده :

گروه خونی تان چیست ؟

آخه نتیجه اش به چه دردت می خوره ؟

خون آشامی ؛ دنبال خون خوش خوراک می گردی لامصب )

.
.
.
.
واسه رسیدن به ما باید دست و پا بزنی

زنگ و اس ام اس که همه میزنن )

خنده دارترین جوک ها
.
.
.
.
خوب که فکر میکنم می بینم زندگی خیلی هم بد نیست

واقعا مزخرفه
.
.
.
.
من حوصله ندارم ریش و سبیلم رو بزنم

اونوقت یه سری از این پسرا ابروهاشونم برمیدارن

ای دمتون گرم !!!!
.
.
.
.
یکــی روی پلــه هــای تـــرقــــی مــن ریـ..ده

مطـمئــنــم ………:|
.
.
.
.
آیا میدانید ادمین ها به بهشت میروند؟

لامصب از بس آنلاینیم وقت گناه کردن نداریم
.
.
.
.
دیشب تو اخبار میگفت گوشی نخرین ارزون میشه…

یه کیلو پسته قایم کردم میخوام باهاش ایفون بخرم!
.
.
.
.
دقت کردین جدیدا تو اس ام اسا سلام رو ” س ” مینویسن،جواب رو ” ج ” مینویسن و …

فک کنم تا چند سال دیگه اس ام اس خالی میدن خودمون باید معنیشو بفهمیم :دی

.
.
.
.

علت تنهایی من:
.
.
.
.
.
.
.
. دخترای زشت رو دوست ندارم!
. دخترای خوشگلم منو دوس ندارن!
خو چیکار کنم من؟!! )

جوک خفن خنده دار

.
.
.
.
خواهر زاده ی چهار سالم اومده بهم میگه: بیا بازی کنیم …
میگم چی بازی کنیم؟
میگه: من چشم میذارم، تو برو گمشو …
))))))))))))))
.
.
.
.
.
یُبوست وقتی اتفاق می افتد که کودک درون نقش پطرس فداکار را بازی می کند..
.
.
.

قدیما مردم الکی حلقه دست میکردن ؛ که بقیه فکر کنن متاهل هستن ، و کسی مزاحمشون نشه …. امروز اونایی که ازدواج کردن ؛ قایم میکنن که موارد جدید رو از دست ندن

جوک توپ

.
.
.
.
اینایی که به اسماعیل میگن اس!
به ابراهیم میگن اب!
به کامران میگن کامی!
به نازنین میگن ناز!
به آزاده میگن آز!
و کلاً تنبلیشون میاد یه اسمُ کامل بگن!
از همینجا آرزومندیم که :
همسر خوب و زیبا و پاکدامن به نام :”"” گوهر “”"
نصیبشون بشه…. )

.
.
.

ملت جمعه ها یه طوری مینالن و تو فیسبوک تریپ غم میان ،

انگار روزای دیگه ی هفته میرن لاس وگاس |:
.
.
.
قبول دارین تو یکی حرف نزن از خفه شو خیلی بدتره؟
.
.
.


.

.
.
.
.
دیشب خواب دیدم دارم درس میخونم

که یهو از خواب پریدم…

رفتم صدقه انداختم ؛ رفع بلا شد!!!

جوک آخر خنده
.
.
.
بعضی شبها که خوابم نمیبره ، یه جوری که مغزم بشنوه میگم:

” برم یه کتابی بیارم بخونم”.

هیچی دیگه؛

اصن بیهوش میشـم

روش خوب و امتحان شده ایه!
.
.
.
طرف تو قسمت work at فیسبوکش نوشته

“مدیر دلداری مسافر های جا مونده از پرواز در فرودگاه بین الملل امام خمینی”

من برم با اسید کلریک یه دوش بگیرم با اجازتون|: !

جوک توپ
.
.
.
رفتم فیسبوک اد ، !

!…

!…

!…

!…

هم اکنون

محترم !

اس ام اس خنده دار
.
.
.

یکی از فانتزیام اینه دکتر بشم بعد سر عمل جراحی وقتی به دخدَره دستیارم هی میگم

پنس ، چاقو ، تیغ و اینا .. یه دفعه وسطش بگم مااااچ ! ببینم چیکار میکنه!

.
.
.

امروز سی دی های قدیمیمو مرتب میکردم، حدود ، تا سی دی پیدا کردم

رو همشونم نوشته بودم گلچین mp3 !

خدایا سعی کن منو شفا بدی

والا بغرعان )
.
.
.
پشـــــــــت هر پست باحالی…

یه باسن بی حس شدس از بس نشسته نوشته ))

.
.
.
.

منبع:ل

میترسم با این وضع گرونی امسال آرزو به دل خوردن گوجه سبز و چاغاله بادوم بشیم
دیدم اون روزی رو که پست بذارم بچه ها چاغاله بادوم به تاریخ پیوست!
.
.
.
.
امروز رفتم شامپو بخرم قیمت زده بود: !

بیاید به شامپو تخم مرغی داروگر سلامی دوباره کنیم!

جوک و لطیفه خفن
.
.
.
.
کیا شونه؟

” ایمان،تقوا،عمل صالح ”

لامصب جواب نصف سوالای کتاب دینی بود
.
.
.
.
این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن وسطشم

طرح می زنن خفن،بُته جِقه و مینیاتور و نقش برجسته و اینا میکشن

ولی دست راستشون رو میبینی انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده ،..

اینا رو اذیت نکنید،اینا دست چپشون ضعیفه
.
.
.
.
فقط تو ایرانه که مردمش با شعر بسیار غمگین

“باز منو کاشتی رفتی/تنها گذاشتی رفتی/دروغ نگم به جز من/یکی دیگه داشتی رفتی”

بندری می رقصن

والا
.
.
.
.
اومدم یه خوشتیپو بغل کنم،خوردم به آیینه!

شانس آوردم نشکستااا
.
.
.
.
ر ؟

 

!!

!

جوک خفن و باحال
.
.
.
.
؟

:دی
.
.
.
.
به نظر من یکی از چندش آور ترین برنامه های عید،روبوسیه :دی

والا

اس ام اس خفن خنده دار
.
.
.
.
شوما یادتون نمیاد یه زمانی آجیل میخریدن نگاشم نمیکردیم … :دی
.
.
.
.
خیلی بده به مرحله ای برسی که نت هم دیگه واست جذابیت نداشته باشه
.
.
.
.
هروقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن،

اونم اینکه من با جدیت کامل تو دسکتاپ دارم رفرش میکنم
.
.
.
.
چرا خانوما موقع کشیدن خط چشم دهنشونو اونطوری میکنن؟

مگه ربطی دارن به هم اصن؟

اس ام اس توپ خنده دار
.
.
.
.
یکی‌ از فامیلامون سالشه اسمش اتنا س عمش تعریف میکرد

میگفت تو جاده یه قم یه غرفه‌های هست که قران بخوانید جایزه بگیرید بود

آتنا رو بردیم با کلی‌ عزت و احترام گذشتنش پشت میکروفن!

آتنا شروع کرد:

بسم الله رحمان رحیم مستمو مستم آره جردنو بستم آره ازم می‌ترسن!

یهو همه یه مسئولین غرفه با باباشو مامانش حمله ور شدن سمت میکروفن….:|
.
.
.
.
وقتی یکی بهت میگه تو دیگه عوض شدی ینی اینکه تو دیگه مثه سابق

مطابق میل من رفتار نمیکنی

عامیانش میشه : تو دیگه خر خوبی نیستی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط حسین
آخرین مطالب