هاشمی می آید
♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

حسين طلا عضو گروه مشورتي جبهه پايداري و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا تاکيد کرد : از شواهد و قرائن پيداست آقاي هاشمي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم کانديدا مي شود .
وي افزود : اگر هاشمي بيايد آرايش سياسي انتخابات منوط به حضور يا عدم حضور ايشان خواهد بود .
اين نماينده تصريح کرد : همانطور که اشاره کردم قواعد و شواهد گوياي آن است که احتمالاً آقاي هاشمي در انتخابات حضور پيدا خواهد کرد ، بنابراين اگر اين امر تحقق پيدا کند بسياري از تشکل ها و ائتلاف هاي فعلي مثل ۲+۱ و غيره تغييراتي خواهند داشت .
وي ادامه داد : با کانديداتوري هاشمي اصلاح طلبان ، کارگزاران و راست سنتي پشت سر ايشان قرار خواهند گرفت ، البته بايد يادآور شوم برخي از اصلاح طلبان افراطي نيز با نگاه بهره برداري از ايشان به انتخابات ورود پيدا خواهند کرد ، در اين صورت اينها يک قطب انتخابات را تشکيل خواهند داد .
حسين طلا قطب ديگر انتخابات را مستقل ها دانست و افزود : البته به نظر نمي رسد اين طيف قدر باشد اما قطر سوم مجموعه اصولگرايان هستند که در انتخابات حضور خواهند داشت .
وي اظهار داشت : بايد يادآور شوم اين روز ها هر کسي يک تابلو ولايت بر دست گرفته و مدعي اصولگرايي است در حالي که رفتار ها مغايرت زيادي با اصول اصولگرايي دارد ، بنابراين انتخابات پيش رو ميتواند مدعيان اصولگرايي را از اصولگرايان واقعي متمايز کند.

 

سایت الف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:هاشمی می آید , کاندیدای ریاست جمهوری,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب